So you say?

Usch, vilken jobbig dag jag har haft. Det började egentligen igår kväll/natt när jag fick ett litet sammanbrott för att jag känner att det här är alldeles för mycket. Pluggade Text&culture och kunde ingenting. Jag somnade efter halv ett någon gång, och gissa när jag gick upp i "morse"? Kvart i fyra. Jag litar inte på tågen, speciellt inte efter allt trafikkaos jag har hört om i helgen, så jag ville åka buss till Göteborg, enda bussen som gick så jag skulle vara framme i god tid gick 05.05, innan Uddevallas lokaltrafik vaknat till liv.
Så jag gick alltså upp kvart i fyra efter ca. 3 timmars sömn, fixade frukost att ta med mig, gick ner till stan, tog bussen till Göteborg, var där 06.20, satte mig på centralen och åt frukost i väntan på spårvagnen, åkte till Vasa Viktoriagatan och satt utanför skrivsalen och försökte plugga tills det kom så mycket folk och blev så hög ljudnivå att det blev omöjligt att koncentrera sig. Och nej, provet gick inte bra..

Skulle helst av allt vilja sova, men har ännu ett prov som väntar på mig i morgon. Jag gick inom Willy:s och köpte en massa plugg-godis för kvällen form av melon, kiwi, mango, sharon & vindruvor. Något ska man väl unna sig i eländet :) Men Phonetics är ändå helt okej jämfört med Text&culture som jag hatar av hela mitt hjärta!

Det känns så jobbigt, så upp och ner, så blandade känslor. Ena stunden känner jag fan, det här går inte, det är alldeles för svårt, jag kan inte! Medan jag nästa stund känner jag kan göra det här! Och jag ska göra det, jag ska!

En bra sak är att när jag kom hem idag hade jag fått brev från Tre där det stod att mitt ärende med dom är avslutat, äntligen! Ni anar inte hur jobbiga dom har varit mot mig! Sa upp det där värdelösa abonnemanget i september tror jag, men dom har hela tiden fortsatt att skicka räkningar! Men nu är det färdigt med dom, och aldrig mer Tre!

Nu hoppas jag att Fadde är färdig med maten snart, idag var det hans tur att vara kock! :)

Postat av: Sara - Only me

hej! nu har jag utsett dagens cutiepie (:

det kanske var du som vann.. kolla in o se om de var du :) om inte? ny chans igen då kanske du har turen<3

Puss !

2011-01-11 @ 17:19:20
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

sv kul att du e med sötis<3

haft en bra dag?

2011-01-11 @ 18:53:36
URL: http://ssasas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: