Come on and fly with me as we make our great escape

So baby don't worry, you are my only
You won't be lonely, even if the sky is falling down
You'll be my only, no need to worry ♥


Hallå :) Har ni haft en bra lördag än så länge? Vi har varit nere i stan och handlat lite mat.
Fredagen spenderades framför tv:n (som vanligt), vi hade lite svårt att komma överrens om vad vi skulle kolla på. Fadde ville kolla på Underworld: Evolution och jag ville kolla på Hannibal. Det slutade med att jag höll på att somna och gick ifrån ett tag, när jag kom tillbaka hade Fadde somnat i soffan (första gången någonsin! Somna i soffan är liksom min grej..) också gick vi och la oss istället, haha.

Jag har så mycket tankar som snurrar omkring i mitt huvud, men jag orkar inte sitta här och klaga på allt. Men jag kan ju säga, att hur det än går med den här kursen, så ska jag ta den här våren till att verkligen fundera på vad jag vill göra med mitt liv. Kanske byter spår helt?

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: