'Cause I never stop believing, dreams are coming true

Igår måste ju varit första dagen sedan jag startade bloggen som jag inte skrev någonting! Haha. Jag var iaf ganska upptagen, åkte runt till lite butiker och lämnade mitt CV, gick på biblioteket och sen åkte jag till Göteborg och mötte upp Linda för en girls night out.

Vi gick först till ett ställe som hette något i stil med flygande skotten, fast på engelska. Efter ett tag började det bli för mycket folk, för hög (och inte så bra) musik, för mycket prat och för mycket allt, så vi drog oss vidare till Järntorget och Bishops arms där Lindas pojkvän var med sitt jobb. Mycket trevligare ställe! Så satt vi där ett tag och pratade innan det var dags för mig att dra mig hemåt. Hade en jättetrevlig kväll! :D
Haha, när jag kom med bussen från Göteborg och skulle gå av gjorde jag världens vurpa. Bussen stod så långt ifrån kanten så jag tog ett skutt ut, och med högklackade skor på fötterna lyckades jag såklart trampa snett och ramlade pladask på marken! Måste sett ganska snyggt ut, och det kändes ju lite sådär lagom pinsamt..

Nu sitter jag här och letar jobb både högt och lågt. Jag önskar att någon kunde säga till mig om det bränns, eller iaf om det är fisk, fågel eller mittemellan, så jag visste var jag skulle leta! Att ha körkort öppnar ju iaf några dörrar, men jag är fortfarande ung och oerfaren så det är ju inte lätt.
Men det var det väl ingen som trodde heller..?


Det blommar fint i köket, härligt att växterna självmant skapar lite vårstämning! :D

Postat av: Nathalie

ok:) vad tycker du om min outfit idag?:D

2011-01-29 @ 17:03:59
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahaha den vurpan hade jag velat se :P Måste sätt jävligt kul ut :D haha

2011-01-29 @ 17:16:57
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

sitter också och letar jobb just nu :S usch - jag hatar att man inte får svar tillbaka även fast man inte får jobbet. Man går ju och hoppas och undrar.. :S



Har sökt 2 jobb i alla fall. Nån butik som heter Duxiana (eller nått) och teknikmagasinet

2011-01-29 @ 17:23:18
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Kanie

åh vilken fin bild Anna! :)

Saknar er, hoppas att vi ses snart någongång. :)

Hoppas att ni fick en rolig kväll =)

Och det är sjukt SVÅRT att få jobb.. Jag fick inget jobb på 7 månader innan jag började plugga. :)



Kramar<3

2011-01-30 @ 23:42:45
URL: http://sunsetonbeach.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: