Why do you make it hard to love you, I hate it

Nu har jag varit ute på en liten promenad. Gick heeela vägen till Ica och tillbaka (nej, det är inte så långt). Filen var slut och jag tänkte att jag nog klarar mig tills jag ska handla, men så kom jag på att jag har prov i morgon och på onsdag, och då måste jag ha en riktig frukost! Annars är jag hungrig igen innan jag ens hunnit fram till Göteborg.

Passade på att fota lite på vägen. Jag fick inte så många bra bilder, de flesta blev suddiga. Har inte riktigt lärt mig kameran än, men jag ska se till att sätta mig och läsa manualen efter onsdag någon gång!

Jag hatar det här vädret! Det är äckligt och fult och påminner mig om varför jag hatar vintern så mycket!

Fadde började skolan idag, så jag har varit ensam hela dagen. Han ringde förut och sa också att han skulle på något möte med fotbollslaget, så det blir lite sen middag idag. Men vilken tur för mig för då får jag ju ännu mer tid att plugga! Gud vad roligt!

Postat av: Mikaela

usch, hatat med det här vädret. Vill ha våååår!

2011-01-10 @ 17:18:24
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: