You treated her just like dirt and now it's too late

God morgon! Eller god..? Jag tittar ut genom fönstret och ser dimma och äcklig, ful, brun, snö. Det flyger runt ett par jättestora fiskmås-liknande fåglar utanför mitt fönster, jag börjar bli lite rädd. Det ligger en mössa i snön utanför som försvinner när det snöar och kommer fram när det töar och som stör mig hemskt mycket. Det är knappt någon som går här utanför, vems är mössan? Jag väntar på resultat från tentorna, men det kommer aldrig. Jag har fått besked från skolan att jag har dispens, jag får gå på lektionerna så länge tills jag har fått mina resultat. Men jag vill veta, det handlar om så mycket mer än bara kursen och lektionerna. Det här gör mig galen!

Kommer strax upp ett inlägg med lite (från min sida) efterlängtade bilder!


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: