You watch me in amazement

Jag var som sagt på arbetsintervju i Göteborg idag. Hur det gick vill jag inte tänka så mycket på, dom skulle höra av sig i slutet av veckan så det är bara att hålla tummarna!
Många tankar hann gå genom mitt huvud medan vi satt och väntade innan det började, först tänkte jag gud, vad gör jag här? Men märkte sedan att det verkar vara ett riktigt roligt ställe att jobba på. Men ja, det är bara att vänta och se!

Centralstationen stod det några, som jag antog var försäljare, från Telenor. Gick förbi en gång, med musik i öronen, hörde någon säga något om en fråga men jag sa bara nej och gick förbi. En stund senare när jag skulle tillbaka glömde jag bort att dom stod där och gick lite för nära för att kunna undvika och samma kille "hoppade på" mig igen.
Telenor killen: Är du mellan 18-25?
Jag: Ja.
Telenor killen: Vill du ha ett jobb?
Jag: .. var då?
Telenor killen: På telenor.
Jag: Som..?
Telenor killen: Sån här, som står här!
Jag: Eh.. Ja, okej?
Det var jättekonstigt, trodde han skulle försöka sälja något till mig, men erbjuder mig jobb? Han tog mitt namn, telefonnr., frågade om jag har körkort och var jag bor, så sa han att någon kommer ringa och boka in mig på intervju. Men, sen såklart så frågade han om jag ville ha en ny mobil, så det kom ändå. Men ja, inte vet jag men det kanske kan vara något!

Jag kom hem ganska sent, lagade mat och missade halva Top model! :( Och nu är klockan redan tio, men det känns skönt att ha haft något att göra idag iaf!
Hur har ni haft det idag? :)

Postat av: Claudia

tack så mycket! =)

2011-01-17 @ 22:36:21
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: helena

sv: verkligen! jag kan fortsätta att lyssna på hans låtar om och om igen :) haha



vad har du gjort dag då? :) allt bra?

2011-01-17 @ 22:47:02
URL: http://helenamichaela.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppas du får något av jobben :)

2011-01-18 @ 18:32:22
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: