You're like a big hit on the toplists straight from east to south


Idag gjorde någon slags kycklingwrap till middag. Det roliga var att jag tänkte göra något helt annat. Tog fram kycklingfilé och stekte, gick för att hämta något att ha till men hittade istället något annat, och höll på så tills jag tillslut hade en kycklingwrap!

Jag gjorde nog världens godaste kyckling också, tror aldrig det har smakat så bra! Kryddade med lökpulver,(ja, jag tycker inte om lök pga. dess konsistens, men har nu införskaffat lökpulver för att inte gå miste om smaken som löken sätter!) salt, svartpeppar, grillkrydda, kycklingbuljong och sweet chili sås. Sedan rullade jag bara in kycklingen med lite riven ost i ett tunnbröd och slängde in i ugnen en stund för att osten skulle smälta. Serverades sedan med en exotisk gurksallad ;) Haha. Blev väldigt nöjd faktiskt eftersom jag bara tänkte göra en enkel middag till mig själv och fick till något så gott! :)

Fixade ny färg på naglarna nu ikväll också! Det blev lite metallic blå.

Har använt mig utav Depend nr. 079 (baslack), 171 (mörkblå) och 38 (vit, skimmrande). Vet att det ser lite kladdigt och fult ut men jag ville bara prova hur det blev! Och jag är expert på att förstöra nagellacket direkt när jag är färdig!

Nu är jag hungrig! Haha, inte bra men vad ska man göra? Hatar att somna hungrig, för då vaknar man vrålhungrig!

/Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: