Guess we both know, I'll follow you wherever you go

Hej! Idag har jag äntligen fått sova! Men man ska ju inte vila för mycket, nu är det tvätt som gäller istället, men det ska ju göras det också. Som jag sa en annan dag så tappar jag helt bort mig i veckan när jag jobbar så oregelbundet, jag har haft lördag både igår och idag. Fast det spelar väl inte så stor roll egentligen vad det är för dag, bara att jag måste hålla koll på när bussarna går och när dom inte går.

Jag passar på att slänga in en låt som jag verkligen har fastnat för. Jag tyckte faktiskt om Vincent ganska mycket förut (haha och jag tror att jag och Frida skämde ut oss en aning inför honom när vi råkade se honom stå utan för en restaurang i Åre) men nu hade jag helt och hållet glömt bort honom. Nu är han tillbaka:
The moment I met you - Vincent

110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: