I would die for you baby, but you won't do the same

110611
Äntligen helg och jag är ledig, men mår inte alls bra. Så typiskt att jag, som nästan aldrig är sjuk, ska bli sjuk just nu, lagom till min lediga helg som jag har längtat efter hela veckan! Jag började få ont i halsen i torsdags, sen blev det bara värre, vaknade i morse med snorig nästa, ond hals och ont i huvudet.. Tröstar mig med att den utlovade solen ändå inte tittar fram, så jag går inte miste om något fint väder i alla fall.

Jag hade tänkt åka och handla idag och laga en god middag, men jag orkar inte. Istället skickar jag väg Fadde till affären för att handla lite smågrejer som behövs och själv ska jag ligga i soffan hela dagen.

Hoppas i alla fall att ni får en bra helg! :)
110418

Postat av: Mamma

Stackars stackars dig. Hoppas du tillfrisknar snart. Puss o kram mamma

2011-06-12 @ 11:00:45
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: