If you got the will, you'll make it far

Hej! Idag är jag ledig och solen skiner baaara för mig! Vi ska strax åka ner till stan, kanske fira Faddes sommarlov med en glass eller nåt :)

Jag hade en lugn och skön kväll på jobbet igår. Vi var ganska många där för det var två tjejer med och gick bredvid. Det är roligt nu när det kommer fler sommarvikarier, för dom är lite mer i min ålder jämfört med ordinarie personalen.
Annars så hände det en väldigt kul grej igår, jag fick beröm av en person som jag aldrig någonsin trodde skulle kunna säga något sånt. Det var lite chockerande men jag blev jätteglad!

Nu ska jag klä på mig och dra till bussen. Slänger in en liten bild på våran fina uteplats, nu när vi fått möbler! :)
110616
Bordet är väl ungefär 100 år gammalt, fult med rostiga ben, men med en fin duk på blev det ganska bra ändå!
110418

Postat av: Felicia

Mysigt och sitta i solen och njuta lite i det fina vädret (:

2011-06-24 @ 00:39:00
URL: http://feliciaericssons.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: