In this California king bed we're ten thousand miles apart

Igår diskuterade jag och Fadde vem det fina vädret var tillägnat; mig, för att jag hade min enda lediga dag på hela veckan, eller honom för att han precis fått sommarlov. Så sa vi att vi väntar tills i morgon (alltså idag) och om det regnar, då var det fina vädret för mig, om det är sol så var det fina vädret för honom. Och det var till mig! Tyvärr får jag väl nästan säga..

Jag försöker fortfarande fixa med uppdateringen till mobilen, men det går inte! Mobilen har blivit jätteseg nu sedan jag började försöka uppdatera den, så nu måste jag verkligen! Får väl ringa supporten snart om jag inte får någon ordning på det..

Här kommer några bilder på det jag sysselsatte mig med igår kväll:
110617
110617
Sötnosen på bilden längst upp i det vänstra skåpet är min äldsta brorson, Edwin, när han var pytteliten! Och jag drömde om mina söta små brorsöner i natt. Dom hade någon föreställning med skolan och jag kom dit och kollade. Det blev många pussar, till och med från Edwin som tycker pussar är "blääigt"! Haha :)
110418

Postat av: Therése

SV: Visst är han söt :)

Ja precis, det var ju verkligen som att ersätta honom, även om jag var tvungen, och man får se det på ett annat sätt. Kanin låter super mysigt! Är inget proffs på kaniner, men rekommenderar ändå att du har en utebur om det är möjligt :) För vad jag vet fungerar/mår inte dom lika bra inomhus i en liten bur. Men det låter super med en kanin, vill själv ha en, haha :)

2011-06-17 @ 22:53:34
URL: http://theresehyden.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: