Leave and don't look back, I won't follow

Hej! Gårdagen spenderades tillsammans med Fadde och B&S. Först åkte vi till stan och kikade runt lite, dock så missade vi midsommarfirandet i Museiparken men jag är inte så mycket för att dansa kring stången ändå, haha.. Men det skulle kanske varit kul att se.
110624
Midsommarstången i Museiparken
Hur som helst åkte vi hem istället och grillade. Vi hade köpt hem flintastek, potatisgratäng och majs, det blev supergott! :)
Sen ville B åka ut till Lysekil, så det gjorde vi. Man fick åka färga över för att komma dit, det hade jag faktiskt ingen aning om.. Och visst var det fint där ute, men annars var det inte så mycket att hurra för. Dessutom blåste det sjukt mycket!
110624
På färjan. Som sagt, det blåste! Mitt hår är ju överallt..

Lysekil
110624
110624
110624
Jag gillar den sista bilden, man ser nästan hur allting, både havet och molnen,
blåser bortåt!

Några jordgubbar hann vi inte med igår, för vi åkte hem till Faddes föräldrar när vi kom tillbaka till Uddevalla, men idag har vi avnjutit både frukost och jordgubbar med glass (och kexchoklad som blev lite olyckligt krossad) på uteplatsen! :)
110625

Hade ni en trevlig midsommar, och hur firade ni? :)
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: