Living just to find emotion hiding somewhere in the night

Hej hej! Idag har jag jobbat. Jobbar och sover, det är allt jag gör nu för tiden känns det som. Men det kommer se bra ut på kontot nästa månad så jag är nog den sista som ska klaga! Idag började för övrigt mitt sommarvikariat, men jag har ju redan jobbat ganska mycket eftersom alla är sjuka och så hela tiden. Men åter igen; jag är nog den sista som ska klaga.

Efter skolan, var jag på väg att skriva, men jobbet.. Så ringde jag runt lite för att ta reda på var min käre pojkvän höll hus, jag hittade honom tillslut utanför B&S så vi har varit där fram tills nu. Och nu har Fadde äntligen låst upp sin iPhone (den var låst till Telenor) så nu kan jag lätt få tag på honom igen! :)
110429
Längtar som en tok tills i morgon! ♥

Och förresten, 1 juni redan? Känns som att det var nyår nyss..
110418

Postat av: Therése

SV: Aaww tack så mycket snälla du! :)



Jag håller med, tycker också det känns som om tiden har gått jätte snabbt, redan juni liksom... sen kommer sommaren gå jätte snabbt, och helt plötsligt är det höst. Fy... Får ta och njuta av varenda lilla sekund av den korta sommar vi har här :)

2011-06-03 @ 10:17:53
URL: http://theresehyden.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: