Citytorsdag/nattsudd

Ikväll har jag äntligen fått gå på min Citytorsdag som jag har velat göra så länge! Men jag känner mig lite lurad faktiskt.. Grejen var att jag tyckte det skulle vara kul att gå dit och äta någon kväll, eftersom det var 2 för 1 på några restauranger. Bara det att idag var det Nattsudd och inte Citytorsdag och då gällde tydligen inte det. Men hur ska vi vanliga människor veta det? På den lilla broschyren som jag har tagit hem står det typ:
30 juni - Nattsudd
28 juli - Fjordtorsdag
Osv, osv. Så jag trodde att Nattsudd bara var namnet på kvällen, eller "temat". (Ursäkta om ni inte förstår vad jag babblar om) Så maten blev inte billigare, men vi kom ju dit för att äta så det gjorde vi ändå.
110630
Maten - risnudlar med kyckling, sweet chili-sås, mandariner, cashewnötter, körsbärstomater, gurka, sallad, kastanjer, bönor och lite annat grejs..
11630
Det var i alla fall sjukt mycket folk i stan och det var ju kul. Dessutom hade alla affärer 20% rea på en massa grejer. Fadde fick köpt ett par jeansshorts och en t-shirt på Team Sportia och jag köpte en ny mascara för 81 kr på Åhléns.

Såhär såg jag för övrigt ut idag:
110630
110630
Och detta är mitt fynd som jag lovade en bild på:
110630
Jeansshorts från Vero Moda
Ord. pris 240 kr, men det var 70% rea så jag betalade endast 72 kr och jag är supernöjd! :D
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: