While I was talking in riddles, somebody else made perfect sense

Jobbar och springer runt hos Faddes släktingar, den gamla vanliga visan som upprepades även idag. Och jag är ju så trevlig som somnar hemma hos varenda människa jag kommer hem till, (förutom dom jag jobbar hos då) haha. Det spelar ingen roll var jag är, jag sover alltid i soffan! Men jag har haft en ganska lugn dag så det har varit skönt, däremot har det varit jättevarmt fast utan fint väder. Det har varit så konstigt väder de senaste dagarna, åskan och regnet hänger i luften så det är så där varmt och klibbigt, men det kommer aldrig speciellt mycket regn eller åska. Men inte ska man klaga på värmen :)

Det är så jobbigt, för jag brukar alltid vakna någon/några gånger på nätterna, kolla på klockan, konstatera att jag har några timmar kvar att sova och sedan somna om. Men både i natt och igår natt har jag varit så däckad att jag inte vaknat på natten. Igår vaknade jag första gången vid halv fem, en halvtimme innan jag skulle upp och jag tänkte bara Neeej, jag orkar inte! Och i natt vaknade jag inte alls på hela natten förrän klockan ringde, vilket i och för sig är skönt, men jag är liksom inte beredd på att gå upp redan första eller andra gången jag vaknar. 

Ja ja, jag passar på att slänga in några bilder på lite av det som mamma och pappa fixade åt mig när dom var här. Dom har tagit in lite mer grönska och planterat om några växter som behövde större krukor (vissa växer så det knakar, och resten dör.. så det knakar..)
110608
Kaktusväxter i alla dess former verkar trivas bra här. Den i mitten köpte mamma & pappa nu :)
110608
Dom köpte 3 likadana krukor att ha i vardagsrummet också, även den i mitten här är ny.
Och ni ser snörena som hänger där? Jag har fått persienner också så inga läskiga människor kan komma och kika in mitt i natten..
110608
Nykomlingen - den ser lite rolig ut tycker jag men den skulle tydligen trivas i stora soliga fönster, precis som jag! ;)

Det är så tomt här nu när familjen har åkt hem, men jag hoppas tiden går fort tills nästa gång dom kommer. ♥
110418

Postat av: Claudia

ja visst är den bra =)

2011-06-09 @ 10:34:29
URL: http://claudiias.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: