You better think twice

God morgon, känner jag! Idag har jag jobbat, man tappar verkligen greppet helt om vilken veckodag det är när man jobbar lite när som helst. Jag är ju van att gå i skolan/jobba måndag-fredag som normala människor. Det är jätteförvirrande och det ledde till att jag gick ut och tänkte ta bussen kvart över 6 i morse, bara det att det inte gick någon.. Jag började gå mot jobbet istället men kom på att det faktiskt finns en buss som går tidigt på helgmorgnar, så jag hann precis med den! Lite roligt, för jag åkte nattbussen hem igår, och den kör ju runt halva Uddevalla, och det gjorde denna morgonbussen också, fast åt andra hållet så det blev som att jag backade tillbaka :P

När jag kom hem la jag mig i soffan och sov i två timmar, riktigt skönt! Och idag var jag så lat att jag köpte med mig fryst mat från Willy:s som jag bara värmde när jag vaknade. Tanken var egentligen att vi skulle äta hos Faddes föräldrar, men dom åkte till sin trädgård och det orkade inte jag, och jag var alldeles för trött för att ställa mig och laga mat, speciellt när det inte fanns något förberett och framplockat ur frysen.
110618
Sommarbild från 2009 i Grebbestad!
Galet så fort tiden går, trodde detta var förra året,
men enligt bildinfon är det alltså 2009..

Nu ska jag mysa i soffan tillsammans med Fadde resten av kvällen, jag jobbar i morgon bitti också! Hoppas ni har/får en trevlig helg! :)
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: