I guess I'm really back to nothing, to what they use to call square one

Ciao! Skrev ju tidigare idag att jag skulle ner till stan, men det blev lite ändrade planer. Fadde slutade tidigare, så han kom hem nästan precis när jag tänkte åka. Istället för att åka ner till stan tog vi oss en tur till Torp. Jag ville till H&M och kolla på kjolen som jag spanat in:
Jag var nästan på väg att beställa den online, men bestämde mig för att åka och kolla på den i butik istället, och tur var väl det! Jag blev jättebesviken för den var inte alls lika fin på riktigt! Materialet såg jättefult ut och (det kanske bara är min kropp) formen blev konstig på. Jag som trodde att jag hade hittat den perfekta sommarkjolen, men jag får leta vidare!

När vi hade gått runt på Torp ett tag bestämde vi oss för att köpa varsin glass och sätta oss ute medan vi väntade på bussen. Jag blev helt exalterad när jag såg hur många nya glassar det fanns! Kändes som att jag inte köpt glass på 10 år, eller är fler än jag som har missat att det finns jättemånga nyheter!?

Årets första glass tror jag bestämt att det var!
Jag provade en ny Cornetto med hasselnöt och vad det nu var i.. Gott var det iaf! :)

Postat av: MALVAMPYR

snygg blogg!!!

2011-03-15 @ 19:32:00
URL: http://malvampyr.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: