I tried so hard right from the start

Vilken underbart härlig dag det ser ut att bli idag! Solen skiner för fullt och jag har redan varit ute på en promenad! Frida har åkt vidare nu på andra äventyr, så jag följde henne ner till stan.

Igår gick vi och hälsade på våran morfar och hans Monika, det bjöds på fika också satt vi bara och pratade och dom fick en liten uppdatering om vad som händer i våra liv. Ibland kan det ju vara lite svårt att hänga med i svängarna :P

Efter det handlade vi lite till middagen, åkte hem, kollade på halva O.C innan vi gick iväg till Ica för att hämta ut en matta som min snälla mamma har köpt till mig. Dock så satte det här skitsystemet som dom har kommit på för paketutlämning lite käppar i hjulet för oss och jag fick inte hämta ut paketet utan mammas leg! "Ja, hon bor i Jämtland så det blir lite svårt", sa jag, tog tillbaka mitt leg och gick därifrån.. Dom var ju verkligen inte hjälpsamma eller så, man tackar så mycket!

På kvällen åt vi en god middag, Frida bjöd på kycklingenchilads, det var supergott! Sen till efterrätt blev det glass och hemgjord chokladsås. Jättelätt att göra, tog bara några minuter, och mycket godare (och billigare) än köpt chokladsås!
Ännu senare på kvällen åt vi ostbricka och kollade på The social network. Värdelös film? Jag vet inte. Jag fattade ingenting i början, och när jag väl började fatta så somnade jag och sov resten av filmen, typiskt mig! Men enligt de andra två så var den inte så mycket att se ändå!

Så sammanfattningsvis har vi inte gjort mycket annat än att äta, haha! Nej då, skojar bara! Nu ska jag fortsätta hjälpa Fadde med lite skolarbete.

Postat av: Frida

Kul att du gillade maten :)



Ja vi åt och var ute och flängde hela tiden, men trevligt de hade vi :)



Trodde inte att bilden på ostbrickan skulle bli bra men de blev den ju :)



Sköt om er!

2011-03-05 @ 11:46:15
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: