Professionals being unprofessional


Ni kanske kommer ihåg att jag berättade i januari att en Telenor-försäljare på centralen i Göteborg erbjöd mig jobb? Hur som helst så tog den här killen mitt nummer, för att ge det till någon som skulle ringa och boka in mig på en intervju.
För en stund fick jag ett sms från ett okänt nummer där det stod "Hej söt". Svarade med "Vem?", och kan ni gissa vem? Telenor-killen från centralen! Blev skitsur, han fick mitt nummer för att han erbjöd mig ett jobb! Vem gav han tillåtelse att använda det privat? Tycker det är riktigt oproffesionellt, hade han, som privatperson, frågat efter mitt nummer hade han ju inte fått det. Telenor ska få sig en känga för det här, och om dom inte redan vet, så ska dom få veta vad iaf en av deras anställda håller på med..

Känns ju lite obehagligt faktiskt, vem vet vad dom använder informationen dom fått om mig till?

Får dom göra så?

Postat av: Frida

Näe de tror jag verkligen inte att dem får, vilken idiot!!



Hoppas han får sig en känga av chefen de förtjänar han!

2011-03-07 @ 09:43:04
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: