Talking to the moon, trying to get to you

Hej hej! Vilken slapp söndag! Vi vaknade till strålande sol och inte fågelkvitter, utan fiskmås-skrik! Känns nästan som att man bor vid havet med alla fiskmåsar som håller till här.. 
Innan vi hann ta oss för någonting var solen borta, och vi blev sittandes i soffan hela dagen och spelade, kollade på TV osv. En liten promenad blev det också, någon nytta ska man väl göra! Fadde skulle hem till sina föräldrar och kolla på någon konsert på TV (på parabolen) där hans favvoartist ska vara med, så jag promenerade med honom dit, men vände sedan och gick hem igen för jag är inte ett så stort fan av kurdisk musik så jag orkade inte vara med och kolla på det.

Mycket mer har jag inte att skriva idag. Jag tror jag ska inta soffan igen och kolla på Sex and the city! Här är några bilder som jag tog i fredagskväll när månen såg sådär härligt mystisk ut! Hade tyvärr bara mobilen på mig så det blev inte så bra bilder, men ändå!
Närmare jorden än på 20 år!
Ni har väl inte missat att igår/i natt/nu (hur länge det nu gäller) var/är månen närmare jorden än den har varit på 20 år! Kanske därför den var lite extra cool och månljuset var lite extra starkt?

Postat av: Mamma

Vi har haft riktigt fint väder idag. Jag och Frida var en sväng till fjällen och åkte lite skidor samt satt och njöt att den varma solen. Helt underbart.

2011-03-20 @ 20:58:53
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Har du Sex and the City på dvd eller har du laddat ner??

2011-03-21 @ 01:14:29
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: