Good night

Tjo! Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig. Jag låg i sängen halv tio igår och sov väl strax efter tio, sjukt skönt! Kan inte minnas sist jag gick och la mig så tidigt!

Efter jobbet åkte jag hem till Faddes farmor och farfar, idag igen. Vi åt där och sedan åkte vi med Faddes farbror och hans flickvän till deras lägenhet för att fixa lite där. Och jag fick köra dit! Haha, farbrorns bil var helkonstig men det gick bättre efter ett tag när jag lärt mig lite hur den fungerar. Men det är ju kul att köra och bra att prova olika bilar :) 

Så med andra ord har jag haft fullt upp idag, åkte hemifrån kvart över sex i morse och kom hem strax efter nio på kvällen. Det har gått såpass bra på jobbet också att jag ska få prova jobba två kvällar nu också, eller ja jag jobbar ju inte riktigt än utan går bredvid.. Men det känns bra, det är verkligen jättestor skillnad på det stället jag är nu och där jag var förut. Det underlättar ju jobbet väldigt mycket om man jobbar med människor som är trevliga och får en att trivas!

Det första jag ska göra i morgon, är att iaf sova!
Förresten.. så har det snöat här idag! Jag blev helt paff och bara stod och gapade när jag såg det, också var jag tvungen att gå ut i skiten också! Sommarvärme?
110503
Bild från i fredags. Observera (om ni vill) hur ofräsch just den översta lampan, där fiskmåsen sitter, är. Och så var det på alla lyktstolpar i hela parken! Favorittoalett, kanske?
110418

Postat av: Claudia

hihi =)

2011-05-04 @ 12:03:45
URL: http://claudiias.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: