This thing turned out so evil, I don't know why I'm still surprised

Igår blev det ganska sent hos B&S, så vi fick låna B's bil hem eftersom han inte orkade köra oss, och bussen tar mer än 1 timme därifrån på natten, fast det bara tar ca 15 minuter på dagen (bara för att nattbussen åker runt hela Uddevalla först, och sist av allt hit). Hur som helst så ville dom ju ha tillbaka bilen idag, så vi åkte dit med den, och sedan åkte vi med dom till Siba och Fadde fick köpt sig en iPhone. Det är egentligen helt sjukt vad beroende man är av mobiltelefoner nu för tiden, jag som ändå haft min mobil kvar blir helt förvirrad när jag inte kan ringa eller smsa till Fadde. Nästan så man blir lite panikslagen när det inte går att få tag på någon så snabbt..

Sen så har vi varit och kollat på fotboll idag också, Faddes minsta lillebror spelade och dom vann med 8-2 (tror jag) och lillebrorsan gjorde 4 mål. Duktig kille! :)
Nu har jag precis bakat Vita chokladmuffins, som jag gjort en gång förut. Inlägg om det och länk till receptet finns här.

I morgon ska jag jobba, så jag ska snart gå och lägga mig :)
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: