Curls

Vi har precis ätit middag nu, vi gjorde hemmagjorda köttbullar idag :) Fadde (!) har tjatat ett tag om att han vill att vi ska göra det. Han gjorde vanliga, och jag LCHF-köttbullar, efter det här receptet.

Jag lockade håret idag, och passade på att prova mina Hype by mood produkter som jag har blivit utvald som testpilot för.
111122
Curl booster & Heat protection
111122
Såhär ser jag ut!
Vet inte om det var något så speciellt med produkterna, men jag har å andra sidan inte så mycket att jämföra med heller. Och jag är ju ingen expert, vet inte riktigt hur det ska vara för att vara "bra". Men det var i alla fall inget fel på dom :)
111115

Postat av: Sste

Jag blev också testpilot för dem! Och jag älskar curlboostern! krama i det i blött/fuktigt hår och låt det torka (jag låter mitt självtorka). Spännande att höra vad du tycker om den!

2011-11-22 @ 23:06:06
URL: http://www.sofia.stensby.se
Postat av: EMMAS!

fin du är och fin i håret:) kram

2011-11-23 @ 10:59:20
URL: http://eemma.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: