Falling in love again

Äntligen heeelg! Det bästa med att jobba (förutom allt det andra som är det bästa med att jobba, hihi) är att man verkligen uppskattar ledigheten! 

Efter jobbet skulle jag handla lite (pepparkakor bl.a.) och hittade Balllerina Pepparkaka i affären! Jag blev lycklig bara av att se dom stå där i hyllan, så jag kunde jag inte motså! Känner mig nästan nykär 

Bild från förra året när jag blev förälskad i Ballerina Pepparkaka första gången.

Jag har en stark känsla av att det kommer vara svårt att hålla sig till LCHF såhär i juletider, med allt gott som finns! Pepparkakor, chokladkalender, lussebullar, fudge, ischoklad, knäck m.m. m.m. m.m. Men man får väl unna sig lite nu och skärpa till sig sen efter nyår :) Det är ju trots allt bara jul en gång om året!
111115

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: