Nu...

Nu har jag äntligen fått komma hem, bytt om till pyjamasbyxor och svept in mig i min mysiga filt. Efter jobbet åkte jag iväg till ÖoB för att byta den där gardinen som blev fel. Men självklart, självklart, fanns det inga såna kvar som jag köpte så jag fick köpa två andra, inte lika fina, för att kunna ha likadana i båda fönstren i vardagsrummet. Så nu har jag alltså en gardin för mycket, så jag kanske måste åka dit en gång till för att lämna tillbaka en till. Jag orkar inte! Det känns så omständigt att åka buss till ÖoB, det är liksom mitt emellan allting.

Sen så har jag varit på Nille också och köpt ljus till adventsljusstaken :) Men just nu orkar jag varken resa på mig eller ta fram kameran. Och bara tanken på att sträcka mig efter kamerasladden och lägga in bilderna på datorn gör mig alldeles matt. Bilder kommer alltså någon annan dag :)

Nu orkar jag inte med det här, det var egentligen bara en sak jag ville säga; NU ÄR DET HELG! Jag ska gosa ner mig i soffan nu. Slår vad med mig själv att jag inte kommer kunna hålla mig vaken i mer än 10 minuter, och jag som tänkte kolla på reprisen av Top model eftersom jag bakade lussebullar när det gick i tisdags. Lycka till säger jag bara.
111115

Postat av: EMMAS!

sv: ja:) allt bra?:D kram

2011-11-25 @ 20:02:23
URL: http://eemma.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: