On my mind right now

På tal om ingenting alls så har jag funderat i några dagar nu på vad den där boken hette som jag läste i våras/somras, som fick mig att inse vilket rasistiskt land Danmark är. Men jag kommer inte på det! Störande..
(Update: Flyktingen hette den, thank god för bloggarkivet ♥)

Idag åkte jag och Fadde till Torp, igen, för Fadde håller på och grejar med sina fotbollsskor som har gått sönder. Hur som helst passade vi på att gå in i den nya butiken som har öppnat nu i veckan; Nille. Det är en norsk lågpriskedja som har kommit till Sverige nu. Jag köpte 5 julklappspapper för 1 kr/rulle och en chokladkalender för 10 kr :D

Sedan åkte vi till ÖoB också, för jag tänkte byta den gardinen som blev fel, men dom stängde precis när vi kom dit! Typiskt!

Hoppas ni alla har en mysig fredagskväll! :)
111115

Postat av: Frida

Åh kan inte den butiken komma hit, låter som en butik jag skulle älska. Tror du får gå dit och shoppa lite åt mig!!

2011-11-20 @ 11:25:21
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: