Part 4 - Approved

Jag fick godkänt i Part 4 i Digital färglära, vilket innebär att jag har klarat alla inlämningsuppgifter! Om man ska vara exakt så är 52,6 % av kursen avklarad. Resterande 47,4 % är en diskussion i forumet som man ska delta i och ett sluttest eller en bokrecension. Jag har tänkt göra testet.
Det känns jätteroligt att det har gått så bra för mig med den här kursen. Efter engelskan jag läste förra året trodde jag nästan inte att jag var kapabel till att klara någonting på första försök men jag kan med glädje säga att jag hade fel :)

Jag säger bara.. Woho!
111115
Läraren gillade det här mönstret, och jag är stolt :)
111115

Postat av: Britt

Vad kul.GRATTIS! :)

2011-11-18 @ 15:40:42
Postat av: Caroline

grattiiiiiis! :D

2011-11-18 @ 16:33:14
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: