Pictures!

Här kommer ett bildinlägg med lite random bilder från resan!
111102
Insidan av Globen! Woho!
Kass bild men det spelar väl mindre roll eftersom vi inte fick se något bättre än detta - ljus som rörde på sig och lite musik (inte Rihanna..)
111104 (111105)
Den 4:e fyllde
mamma år, men vi firade henne den 5:e istället.
Tårtan blev tyvärr inte så vacker, den gillade tydligen inte att man la plast på den. Hur som helst så var den god!
(Och det där, före 46, är en ballong och inget annat ;) )
111104 (111105)
Av mig fick mamma en liten bok med små citat om mammor; "Älskade mamma - En liten bok om kärleken till vår mor."
111107
Förra måndagen var det Kladdkakans dag! Då blev det såklart kladdkakebak, till den hade vi grädde och passionsfrukt-och-jordgubbs-gegga. Supergott! :)
111110
I torsdags var jag inne i stan och lunchade med Emelie och Jenny ♥
Bild från hamnen i Östersund.
111110
Haha, jag kunde inte låta bli att skratta.. Såhär ser det ut när min lillasyster ska sova. Ser ni henne?
(Hint: Hon är inte en älg och hon är inte Betty Boop.)
111111
Snö? Nej, bara frost.
Och jag är så lat att jag inte ens orkar gå ut för att ta en bild, utan tar genom fönstret istället.. Haha.
111111
Avslutar med en bild på världens sötaste lillasyster som skulle på Halloween-fest.
Har ni någonsin sett en sötare häxa? ♥
Posted by Anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

PRECIS innan jag läste det som stod under tårtbilden så fnissade jag och sa för mig själv "hihiihi en spermie på en kladdig tårta". I´m such a dumbdumb hahah xD Omogen i en strut!

2011-11-14 @ 17:24:19
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha de ser väl alla att de är en ballong och INGET annat?! hahahaha.

De var en fin frost bild :) Och världens sötaste häxa till syster vi har, tycker fortfarande att hon är lite lik en kråka :P

2011-11-14 @ 21:41:35
URL: http://frallan89.bloggagratis.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: