En sorts kärlek ♥

Jag har precis tittat färdigt på filmen En sorts kärlek. Ifall ni har missat mina kärleksförklaringar där, så kan jag berätta att En sorts kärlek är den bästa boken jag någonsin läst och jag har velat se filmen länge! Så länge som jag har vetat att den funnits..
111009
Filmen var bra, inte så bra som boken, men bra. Och det tillhör väl inte ovanligheterna att böckerna är bättre, det finns ju utrymme för så mycket mer detaljer i böcker. Men även filmen fick mig att gråta. Galet sorgligt ju.. Men så himla fint att dom gifte sig i en luftballong! Vem kommer på något sådant?

Hur som helst, jag älskade filmen också.. Och nu har begäret efter att läsa boken igen satt igång!
Posted by Anna

Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Okej ja men då är det ju inte så farligt :)



Kul att filmen gjorde dig nöjd! Ibland blir man ju besviken av filmen när man läst boken "/

2011-10-10 @ 10:58:04
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: