Exotic sauces

Genom Smartson fick jag chansen att testa Keldas nya "Exotic sauces". Smakerna det finns att välja mellan är Thai Green curry, Thai Red curry & Tikka masala. Efter att ha letat och nästan blivit galen för att jag först inte hittade dom i någon affär, valde jag den förstnämnda.
111026
Vi (jag & Fadde) blev tyvärr inte speciellt imponerde. Vid slutet av måltiden var vi båda väldigt trötta på både smaken och lukten av såsen och jag hade egentligen lust att bara kasta resterna istället för att spara till matlåda.
Det känns inte som något vi kommer att äta igen. Kanske skulle de andra smakerna passat oss bättre, men jag vet inte om det känns så värt att prova. Tyvärr. Men för övrigt var det ju roligt att få testa, skulle nog aldrig gjort det annars.
Posted by Anna

Postat av: Frida

Nej gud vad trist :( Vi ska testa den lila på lördag och sen har jag den röda kvar, hoppas dem inte gör oss besvikna..

2011-10-26 @ 16:43:50
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: