We can live without him

Idag skiner solen! Jag tyckte nästan att den sken lite misstänkt mycket i morse när jag vaknade så jag var tvungen att kika ut bakom rullgardinen och försäkra mig om att vädergudarna inte hittat på något djävulstyg (som snö..) men det hade dom som tur var inte. :)

Nu har jag suttit och pluggat ett tag, men det jag gjort ser för jävligt ut så jag ska nog satsa på andra färger, haha. Har i alla fall, äntligen efter minst tredje försöket, lyckats få till ett bra color wheel.
111012
Nu ska jag duscha och göra mig i ordning innan jobbet. Ska jobba 14-22 idag, har fått några extratimmar, så det blir en lång kväll, men jag har ju i alla fall bra arbetskamrater som gör det roligare :)
Posted by Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: