You and me together, nothing gets better

Jag har suttit här nu, jag vet inte hur länge, och försökt plugga, men håller på att bli galen istället för att få något gjort. På läroplattformen där dom visar hur man ska göra, i programmet Corel draw-nånting som kursen är baserad på ser det så himla enkelt ut! Några klick bara så är alla rutor och färger där dom ska vara. Men när man själv sitter och försöker göra det i Photoshop.. Ja, det har tagit mig minst 2 timmar bara att lista ut hur jag ska bära mig åt. Men nu har jag i alla fall kommit en liten bit på vägen!

Nu ska jag göra mig i ordning och sticka iväg och jobba. Dom ringde för en stund sedan och frågade om jag kunde hoppa in extra i kväll.
Posted by Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: