She's breath-taking but so much more

Hej! Jag har precis ätit en god frukost framför datorn och Sex and the City. Perfekt start på dagen! Och vilken skön känsla när man har plockat in disken och diskat upp det lilla som blivit efter frukosten och det ser rent och snyggt ut i köket! Vardagens ljuspunkter..

Nu ska jag välja ut vilka av mina "arbeten" i Digital färglära som jag ska skicka in, deadlinen är idag. Och sedan ska jag greja med den nya designen! Kom inte så vidare långt igår för jag hade ingen inspiration.
110920110920110920110922110922
Digital färglära..
Posted by Anna

Postat av: Frida

Hörru kan inte du hjälpa mig att göra en fin design till min blogg?

2011-10-03 @ 22:54:20
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: