Let the music play, you won't get away

Hej. Jag har precis vaknat upp från min koma i soffan. Jag brukar tycka det är skönt att sova i soffan, men nu är det nästan bara jobbigt faktiskt för jag är så sjukt trött. Jag liksom vaknar till och fösöker vakna, men det går inte! Det är ganska jobbigt. Hur är det möjligt att bli så trött av att jobba 4-5 timmar? Jag går ju i och för sig upp alldeles för tidigt för att det ska kännas bra, men det har jag ju gjort innan också. Det är nog det att jag är van att gå upp tidigt för att pendla, för då har jag ju fått sova på bussen/tåget. Tror min kropp gillade det :)

110919
För ett tag sedan skrev jag om ett torrschampoo jag hade köpt. Jag har provat det några gånger nu och det fungerar ganska bra. Håret blir väl kanske inte rent (eller blir det?) men det ser i alla fall ut så och det är skönt att snabbt och lätt kunna fräscha upp håret på morgonen när man inte hinner eller orkar tvätta det!
Posted by Anna

Postat av: THERÉSE

SV: Nä det brukade det inte heller för mig, men sen några år tillbaka har det stämt väldigt bra, och det är just mitt stjärntecken som stämmer bäst med mig själv :)



Tack så mycket förresten! Det ska jag vara, har insett att det är galet att välja utséendet före synen, speciellt när jag egentligen inte blir finare. Kramar!

2011-09-19 @ 21:50:29
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Frida

De är för att du har blivit gammal ;) hihi

2011-09-19 @ 22:52:29
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: