City to city but it all reminds me of you

God dag! Här skiner solen, men det blåser ganska rejält ute och jag sitter och funderar på om dom ska sätta på elementen snart.. Egentligen ska man väl inte ha så väldans varmt inomhus, ca. 18 grader har jag för mig, men vi brukar ha under 20 grader och jag fryser!

Idag har jag varit uppe tidigt och tvättat, så har jag sovit i soffan mellan varven till tvättstugan :) Jag har mycket lättare för att somna i soffan när jag ligger och kollar på tv, än att somna om i sängen.

Nu har jag suttit och pluggat en stund, är klar med uppgift 3 och har bara en uppgift kvar i del 1, som ska vara klar nästa vecka. Egentligen behöver man bara göra 3 av 4 uppgifter, men jag tycker det känns både roligare och bättre att göra alla fyra när jag ändå har tid. Dels för att lära mig så mycket som möjligt, och dels ifall jag skulle misslyckas på en, så har jag ju en till godo som läraren kan bedöma istället.
Dessutom har jag gjort mer än vad man behöver i alla uppgifter, så jag har lite att välja mellan när jag ska skicka in :)

Här är det jag gjort idag: (Klicka för större bilder)
Uppgift 3
Här ska man ta en valfri bild att göra en färgpalett utifrån.
110922
110922

Ikväll ska jag jobba och i morgon ska jag upp tidigt, så vi hörs nog inte förrän i morgon eftermiddag/kväll. Ha det bra!
Posted by Anna

Postat av: Elsa Burholt - Foto och modeblogg

sv: det är toppen här med :) Vad har du gjort idag då? :D

2011-09-22 @ 21:13:58
URL: http://elsaburholt.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: