Vad vill du veta om mig?

Den senaste tiden har läsar-statistiken på min blogg varit ganska jämn, och antalet läsare/dag har varit ganska hög. För att vara mig, och min blogg alltså! Jag är väldigt nyfiken av mig, och skulle helst vilja se exakt vilka som läser och när! Är det folk jag känner eller inte? Men det går ju inte.. Några vet jag ju om som läser min blogg ♥ Men inte alla.. Så kanske kan ni som kikar in här skriva en liten kommentar, vem du är och kanske hur du hittat min blogg/varför du läser den?

Tänkte även passa på, ifall det är så att alla som läser inte känner mig, att ha en mini-frågestund. Så är det något du undrar, passa på att fråga!
110925
Posted by Anna

Postat av: Sste

Jag läser! :) Fast det vet du ju redan! ;)

2011-09-25 @ 22:59:57
URL: http://www.sofia.stensby.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: