... and I liked it!

Jag kom för ett litet tag sedan hem från underbara Göteborg efter en helg tillsammans med kusin-vitamin! Igår var det dags för party.. Jag gjorde något jag aldrig gjort förut, träffade så galet härliga människor och hade så sjukt kul verkligen hela kvällen och natten! 
 
Har två bilder att bjuda på.. Den ena är från "outfit-utprovningen" sent på kvällen/natten till lördagen när jag borde sovit för länge sedan..
.. så fick jag tillslut användning för den där toppen jag köpte på Gina Tricot för jag-vet-inte-hur-många månader sedan! Och det är spegeln som är smutsig, inte toppen..
 
Och den här bilden..
Inga detaljer behövs, men detta är absolut något som måste göras om! Har inte haft så kul på evigheter känns det som och det behövde jag :)

Postat av: Mamma

Det kan man leva på ett tag när man får ha så kul. :)

2012-08-27 @ 19:26:21
Postat av: Frida

Snygging :) Sånt kan man leva længe på :) Ni får ta med mig ut nær jag kommer ner :)

2012-08-28 @ 14:39:36
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: