Don't you know who I am?

Hade storslagna planer på att städa idag så det är rent och fint när jag kommer hem nästa vecka, men la dom planerna på hyllan ganska snabbt för jag orkade inte. Inte för att jag är lat utan för att jag inte känner mig riktigt hundra och vill spara krafterna till jobbet ikväll. Är ju trots allt sista dagen jag jobbar nu innan jul, så jag får härda ut :)
 
Lilla bebisen ska ut och åka buss med mig idag, följa med mig till jobbet och därifrån följa med sin barnvakt, Mikaela, hem. Hoppas han får det bra (klart han får) och låter bli att stoppa in näsan till en tjurig pappa, som han hade gjort på bilden nedan.

Postat av: Frida

Välkommen hem! Vilken tid kommer du? <3

Svar: Tack :) 20.13 ska jag vara i undersåker :)
Anna

2012-12-20 @ 15:27:45
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: