Arwen på äventyr

Det blev en härlig promenad i solskenet till stan, igenom stan, till andra änden av stan.. Fick köpt en sele till Arwen, som jag var lite orolig för att den inte skulle passa men det gjorde den! (Men förmodligen kommer den inte passa när han blir större, borde kanske köpt en kattsele eller frågat i butiken, men så smart är jag inte..) Efter många om och men kom jag även underfund med hur man får på den på kaninen och så gick vi ut :)
120228
Han var inte riktigt glad att han inte fick springa hur han ville innan vi kommit ut, men väl ute sprang han inte så långt i alla fall.
120228
120228
120228
Vi slapp i alla fall bli störda av några katter, men jag såg att grannens satt i fönstret och tittade. Jag vet inte om Arwen hörde något eller vad det var, men han plötsligt helt stel i hela kroppen och spärrade upp ögonen, då tyckte jag det var dags att gå in. En liten stund efter vi kommit in kom det en katt som gick runt här utanför och luktade.. Kanske kände doften? Jag hade i alla fall med mig en lång träpinne i handen ifall att, måste ju kunna skydda min lilla älskling från de där opålitliga djuren..

Hur som helst tyckte han nog att det var ganska spännande att vara ute, får hoppas på fint väder i morgon med så vi kan gå ut igen :)
120204

Postat av: Frida

Åh vad kul för han :) Ja katter är ju som dom är, inte riktigt alltid att lita på inte dem som bor granne med dig i alla fall :P

Btw söta bilder :D

2012-02-28 @ 16:12:54
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Vad söt han är i sin sele.

2012-02-28 @ 18:12:50
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: