Forever till the end of time

Klockan är inte ens fyra och jag har slut på saker att göra! Jag har tagit bort/bytt bilder i mina ramar. Varför förstår ni säkert.. Det känns som att jag städar bort halva mitt liv, men jag insåg häromdagen att jag nog borde ta ner bilderna på Fadde. Vore väl konstigt att ha dom kvar.. Det känns jobbigt, såklart, men jag ser det som en del i "att-gå-vidare".

Förutom det så har jag storstädat hos Arwen. Han är så duktig och använder toaletten så det är i stort sett bara den som behöver städas varje eller varannan dag, men nu kände jag att det behövde städas ordentligt. Jag har tidningar i botten under halmen, men dom lades dit lite slarvigt eftersom jag bytte från spån till halm lite efter hand. Men nu ligger allt fint och ordentligt (tills han rör till det, med andra ord).

Det enda som återstår är att laga mat, och det kurrar i magen nu så det börjar väl bli dags. Ska prova ett nytt LCHF-recept idag, jag lägger upp det senare ifall det blir gott! :)

Och förresten, Melodifestivalen.. De flesta är inte ens värda att nämna, jag ville nästan stänga av tv:n och gå och lägga mig istället när Sean Banan sjöng. Så otroligt kass start på årets festival, men han satte ju i alla fall inte ribban högt för dom andra. Torsten Flink var ju också väldigt speciell, äcklig på något sätt.. Jag gillade Afro-Dite, och Dead by April's låt var ganska bra, om det inte hade varit för det där growlandet.. Men helt klart bäst var Loreen! Jag älskade hennes låt! ♥
120405
Källa
120204

Postat av: Frida

Fint text de stod innan jag skulle skriva här :) <3



Förstår hur de känns de är svårt, men de som är bra är att ni fortfarande är vänner :) Men nu har du plats för bilder på mig och resten av familjen och lilla Arwen <3



Oj vad jag ska skämma bort han när jag kommer ner ;) hehe

2012-02-05 @ 19:10:40
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: