He adores me, he's my biggest fan

Jaha då var den här dagen snart slut också! Har fått göra en system-återställning på min underbara mobil idag igen! Tredje gången på tre månader. Så jävla tröttsamt så det finns inte.. Att behöva ladda ner alla appar igen, alla sms försvinner, anteckningar, påminnelser, osv. Dessutom rör den till bland kontakterna så hälften försvinner varje gång. Dags för en ny mobil snart tror jag..
120225
120225
Fint väder har vi idag också! Och det fanns inget finare att ta kort på just där jag stod än himlen :)

Herregud så trött jag blev nu, och nacken värker. Tror bestämt att det får bli en liten tupplur i soffan så jag orkar med Melodifestivalen ikväll! :)
120204

Postat av: Frida

Därför du inte svarat på mitt sms som jag skickade imorse :( Satsa på en ny telefon, den är ju bara skit den du har. Kram ha en trevlig jobbhelg :)

2012-02-25 @ 19:21:19
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: