I don't wanna be the reason you don't leave

God morgon! Om en timme ungefär är det dags att dra sig ner mot jobbet. Skönt i alla fall att jag fick en sovmorgon inför denna långa dag :) Har haft en ganska bra helg ändå. När man går till jobbet halv sju på morgonen, och det redan har börjat ljusna ute, och med Rihanna i lurarna, så går det inte annat än att bli på bra humör! För mig är det den bästa starten på dagen man kan tänka sig :)

Dessutom mår jag skitbra just nu. Jag hade nog inte trott det för en månad sedan, när det tog slut, att jag skulle må så här bra, men det gör jag och det gör ju det hela bara ännu bättre för det bevisar att det verkligen var rätt att lämna det bakom sig. Jag känner mig full av glädje och energi, och nu kan jag istället fokusera på sånt som faktiskt får mig att må bra och gör mig glad, istället för att slösa energi på något som ändå inte "are meant to be"..
120227
Ny vecka, nya möjligheter! Eller nåt :)
120204

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: