I'm willing to look so stupid till I've had enough

Idag skulle jag varit ledig och hade egentligen helt andra planer, men så var det extra insatt APT (= arbetsplatsträff). Två och en halv timme mitt på dagen, alldeles lagom sådär för att förstöra en ledig dag.. Fast vi hade beställt semlor till mötet så det kompenserade lite :) Men så kommer man hem strax före fem och ska laga mat, är inte alls sugen på varken det eller att äta maten. Men jag gör det ändå. 

Jag känner mig ensam idag, fast jag vet inte riktigt varför. Känns lite som "ha, där fick du för att du trodde på kärleken och vad har du nu..?" Men det måste väl finnas såna dagar också.. Det går nog över! 

Jag orkar inte bry mig om någon bild just nu, vi tar det en annan gång ;)
120204

Postat av: Kanie - Gastric bypass opererad, maj 2011.

Tack finaste Anna! <3 Har mått otroligt dåligt. Duuu. jag ska till Borås imorgon och vara där över helgen, vill du ses i gbg? :)

2012-02-08 @ 20:03:18
URL: http://ordinarygirlie.blogg.se/
Postat av: Frida

Vet precis hur du känner, nu i början kommer du nog känna av den lite då och då men den försvinner med tiden :) Kram

2012-02-09 @ 09:44:20
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: