Lived every second like he was my last one

Jobb, jobb! En dag kvar nu innan man får lov att sova :) Idag hade jag bytt från kväll till dag för att greja med pappersarbete, eftersom vi ändå var för mycket folk inne på kvällen. Man blir ju helt slut i huvudet av allt grejande, och på ett sätt känns det ganska meningslöst att göra det nu, för det är ändå nästan 2 månader tills allt det här nya kommer igång, och det hinner hända mycket på två månader. Men men, det ska visst göras i vilket fall. Fick i alla fall slutat tidigt idag eftersom jag bytt, så det var skönt.

När jag kom till stan efter jobbet, för att ta bussen hem, så satt Fadde där och väntade på sin buss. Satte mig och pratade med honom en stund, frågade hur det var med honom och så, och nu kändes allt helt annorlunda. De andra gångerna vi har träffats efter "the break-up" har det känts så jobbigt och konstigt, det har liksom varit svårt att inte få vara så nära som jag är van vid.. Men nu kändes det bara bra, inte alls konstigt faktiskt, inte alls som att jag ville komma närmare. Kanske dumt att skriva så (eller egentligen inte? Poängen med att göra slut är väl att gå vidare..) men det kändes bara så skönt. Gick inte därifrån med gråten i halsen utan med ett leende på läpparna :)
111225
"So I keep doing my own thing, walking tall against the rain."
Run this town - Jay-Z, Rihanna & Kanye West
120204

Postat av: Frida

Förstår precis vad du menar, skönt att de känns så :) Kram på dig!! <3

2012-02-16 @ 17:55:18
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: