Lost in the street

Fy vilken dag! Haha, vi har fått en ny bil på jobbet, med alkolås. Det är ju skitbra tycker jag, om det fungerar dvs. Efter lunchen var vi tydligen inte nyktra någon av oss, vi var tre stycken som provade blåsa men alla fick underkänt. Tog oss nästan en halvtimme bara att starta bilen, herregud.. Så skulle jag köra till stadshuset och hämta grejer till bilen, visste ju precis var det låg men inte hur man tar sig dit, haha. Mitt lokalsinne alltså..

Jag skulle egentligen slutat klockan två idag, men blev kvar till halv fyra. Dock inte bara pga. bilen, men till stor del. Bästa på dagen var i alla fall när den tog slut!

Ikväll blir det inte en hemmasittarkväll för min del, har precis duschat och gjort mig i ordning och ska snart iväg.
120217
Vilket fint "hej-jag-är-glad-fejk-smile" jag lyckades med, haha. Men jo, jag är glad :)

Ska leta fram ett halsband bara såg jag nu, hoppas ni får en bra kväll och trevlig helg!
120204

Postat av: Fia

Jobbigt när bilen inte kunde startas!! Men skönt att du fick sluta jobba till sist. Vad fin du är! Ha det riktigt kul ikväll.

Kram!

2012-02-17 @ 18:50:27
URL: http://edwugo.blogg.se/skafferiet
Postat av: Frida

Fin du är syrran, hoppas du får en toppen kväll :)

2012-02-17 @ 18:56:11
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: