Never good or bad, just in between

Här är en bild på det jag köpte i Göteborg igår:
120210
4 burkar med lock! (Häftigt va?) för 10 kr på ÖB.
10 färgglada ljus, 60 kr för 10 st, på Lagerhaus

Jag har precis ätit en sen middag. Är så trött på mat just nu men jag äter ändå, bara för att jag måste. Kanske är det så att det helt enkelt inte är lika roligt att laga mat till sig själv och äta ensam. Det enda jag är sugen på är mackor, choklad och fika, haha. Men ja, jag gör som sagt mat ändå :) Och idag har jag stått och delat upp grönsaker i påsar till Arwen, för det är så tröttsamt att stå och göra det där varenda dag. Så nu finns det färdiga portioner för en vecka :)

Ska se ifall det kommer någon bra film på tv ikväll, annars får jag väl kolla på något på datorn. Har faktiskt varit så oduktig idag och köpt chips! Men sch, säg inte det till någon! ;)
120204

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Jag unnade mig också chips idag. Tyckte att jag var värd det :)

2012-02-11 @ 02:35:22
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åååhhh, vilka fina ljus.

2012-02-11 @ 11:47:55
Postat av: Frida

Vet precis hur de är, tyckte inte heller de var kul att laga mat till sig själv när jag bodde i Bollnäs så de slavades en hel del. De blev lite kroketter ibland eller bara mackor :P

Men lusten kommer nog tillbaka sen ska du se :D

2012-02-11 @ 19:36:42
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: