The only thing that's right is for us to divide

Jag kom hem från jobbet för en stund sedan, gick in extra idag. Idag har det varit kaaallt. Har gått och frysit och gäspat mest hela dagen. Det är riktigt ansträngande att sitta i en soffa förstår ni! För det har jag nästan gjort mer än vad jag har jobbat idag. 

Jag tror att Arwen har levt rövare här idag, för när jag kom hem så låg den här:
120210
Arwens märkningsring, ute på golvet typ 2 meter ifrån buren och jag tänkte bara "hur fasen har han lyckats med det?" Jag vet att han hade den på sig igår när jag stoppade in honom i buren, för han sprattlade så mycket vid ett tillfälle igår kväll att den gled ner på foten så då satte jag ju på den igen, men hur sjutton han lyckas sparka av sig den så den flyger ut ur buren förstår jag inte! Som att han inte är nog tokig när jag är hemma, han verkar vara ännu värre när jag inte är det! Haha.. Han var i alla fall väldans kelig när jag hade kommit hem, han är så mysig ibland ♥
120204

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Mjo hahah fast du ser snarare lite besviken ut. Men jag tog väll bilden innan vi åt dom där äckliga sakerna?

2012-02-10 @ 17:23:58
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad kul att även du intresserat av kaniner! :)

Vilken söt liten pojke! Har själv börjat avla kaniner nu så om du skulle bli intresserad av en till i framtiden så kan du bara höra av dig! Hoppas allting är bra med dig förövrigt! Vi borde ses snart! / Anna

2012-02-11 @ 17:33:58
URL: http://annalinderholm.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: