Trapped in the fire I used to see in your eyes

Kommer hem från jobbet, hur trött som helst, vill helst bara slappa resten av dagen, men så har man tvättid! Sjukt segt. Men precis som med städning och diskning, så känns det ju alltid bra när det är färdigt. När alla kläder som av någon konstig anledning alltid hamnar på en stol är borta, när jobbkläderna är nytvättade och man ikväll får krypa ner i en säng med rena lakan. Det är nog värt det ändå!

Idag har det varit riktigt vårväder! Solen har strålat, snön har smält så det har droppat från taken och bildats stora vattenpölar överallt (bra vattenpölar är detta) och till och med fåglarna har kvittrat! Så himla härligt :) Det värsta är bara ifall det blir kallare ikväll/i natt igen så kommer det vara glashalt i morgon. Tur att jag är ledig då, ska kika på reprisen på Melodifestivalen. Fast jag var så nyfiken igår kväll när jag kom hem så jag var tvungen att tjuvkika på text-tv:n vilka som gick vidare! 

Jag vet att jag har blivit tråkig med bilder.. Ska skärpa mig, men inte just nu! :)
120204

Postat av: Mamma

Vad duktig du är gumman. =)

2012-02-12 @ 17:57:54
Postat av: Kanie - Gastric bypass opererad, maj 2011.

Tack så mycket! :)

Ja verkligen!

Jag vet ju själv att det var värsta vårvädret, det gillar vi verkligen. :)

2012-02-12 @ 22:27:48
URL: http://ordinarygirlie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: