Trouble..

Jag har problem. Min fina, men busiga, kanin har varit och sprungit under min säng idag (har tagit bort alla lådor och skit, orkar inte ha dom längre) och nu när jag kom ut från duschen såg jag att det satt en stor jävla spindel ovanför fönstret i sovalkoven! Det nästan vidrigaste är tanken på hur länge den har funnits där!? Men det största problemet är vad fan gör jag!?

Jag förstår hur löjligt det kan låta, det gör jag verkligen, men jag är så rädd att jag nästan grinar. Jag vågar inte komma tillräckligt nära för att döda den, och när den är död vågar jag inte plocka bort den. Men jag kan inte sova när jag vet att den finns här. Som jag har berättat förut så handlar mina allra värsta mardrömmar alltid om spindlar. 

Det behövs en man i det här hushållet!

Update: Fick tips på Facebook, "handtaget till golvmoppen" och "slå utav bara fan", det gick. Stod i sängen med handtaget till golvmoppen utdraget så långt det bara gick och slog, slog och slog! Och skrek.. Stackars Arwen, men det var ju han som lockade fram den.. Bara inte grannarna tror att jag blir misshandlad och ringer polisen ;)
120204

Postat av: Caroline

Jag känner igen mig allt för väl i den där situationen! :S

2012-02-20 @ 22:03:41
Postat av: Mamma

Stackars lilla söt du. Hur blev du så rädd för spindlar??

2012-02-21 @ 19:19:14
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: