Every wound getting healed

Nu har jag fått motion, tänkt lite på min framtid och sett till så att jag har mat i kylskåpet. Jag hade ett möte med en snubbe på Folksam som tyckte att jag skulle se över mina försäkringar och börja pensionsspara. Så det gjorde jag. Trodde jag skulle få åldersnojja och känna mig gammal av att tänka på pension, men tvärtom faktiskt. Det roliga med att vara och prata med folk på ja.. Ställen som t.ex. Folksam, banken, Kommunal osv. är att dom alltid säger "..och eftersom att du är så ung.." Det gillar jag! ;)

Men när jag skulle dit, så missade jag bussen. Jag hatar dom nya busstiderna, dom har ändrat så att "min" buss går 5 minuter tidigare och det är precis dom där fem minutrarna som man behöver! Sen dom ändrade så är jag alltid sen till bussen, och råkar då bussen vara i tid också (ja det händer faktiskt ibland, tro det eller ej) så är det kört. Det har hänt flera gånger att jag missat den. Tur att man har ben i alla fall! 20 minuter hade jag på mig så att gå så det var inget snack om saken utan börja att börja pinna på. 14.31 stod jag på hans kontor så jag var 1 minut sen, vilket är ganska mycket för mig eftersom jag föredrar att vara 10 minuter tidig, men det gick bra ändå.

När jag var färdig med honom (eller han färdig med mig rättare sagt) gick jag och handlade. Och vet ni vad? Nu har dom skaffat såna där korgar på Willy:s som man drar efter sig! Helt awesome ju! Jag har funderat ganska länge på varför dom inte har såna, för jag får så ont i nacke och axlar av att bära en korg, men ibland är det ju så att det känns löjligt att ta en vagn ifall man bara handlar lite.
120201
Källa
Också en löjlig sak att bli glad över, men jag blir det ändå! :)
111115

Postat av: Sste

Man ska uppskatta de små sakerna i vardagen!! :)

2012-02-01 @ 17:06:46
URL: http://www.sofia.stensby.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: